Merhabalar burada hocanın profesyonelliğini sorgulayan birkaç yazıya denk geldim bizde 8.5 aylıkken gitmiştik ve hiçbir sorun olmadığını söylemişti bize sanıldığı gibi herkese riskli tanı demiyor yani içinizi ferah tutup hocanın söylediklerini uygulamaya çalışın evladınızın en iyi gözlemcisi sizsiniz Allah size güç kuvvet bebişinize de sağlık sıhhat versin inşallah 🫂