Kızlar 2 gündür ağzımda kuruluk yaşıyorum yapış yapış be kötü tat var şöyle yakın zamanda kanda şekere bakıldığında normaldi onu da belirteyim ayrıca bende Fibromiyalji ve kronik gastrit var ya aşırı rahatsız oluyorum bu durumdan neden olsbilir ki yaşayan varmıdır 1 haftadır tuzlu şeyler çok yiyorum yani Çağla falan acaba o etkiler öi ya da başka neden olur bilemedim nasıl geçer onu da bilemedim