Kullanan varsa lütfen yazsın. Bıktım bu pedlerden hem kayıyor hem tahriş ediyor hem taşırıyor hem minik minik sivilceler çıkıyor. Bııııktımm cidden yahu. Minnoşum darlandı cidden. Her ay o belalı günler gelcek diye stres oluyorum ped yüzünden. Ayrıca sıcak havalarda da tahammül edilmiyor. Kullanan varsa bilgi verebilir mi taşma durumu falan oluyor mu nasıl takıp çıkartıyoruz?