zamansumisali_ Kızlar eşinizle severek mi yoksa görücü usulü ile mi evlendiniz ben kendiminkinden bahsedeyim severek oldu ama ailem bilmiyordu annem dışında şimdi evliyim ve iki aylık bir kızım var çok mutluyum☺️ neden ailen bilmiyordu diye soracak olursanız biz doğulularda severek olması mümkün değil genelde yargılamayın lütfen 😂
SevimliHayaletCasper zamansumisali_ severek evlendim. Batıdayım görücü usulü pek kalmadı gibi bişey 😄
Kizannesi1823 zamansumisali_ Severek evlendik🌺 ilk okuldan aynı sınıftaydık.Eşim askerdeyken intagramdan arkadaşlık isteği gönderdikten sonra başladı hersey 🙂 şimdi iki kızımız var🌸
sst97 zamansumisali_ biz severek evlendik, ama kimse bilmiyor bunu ailelerimiz dahil. Kendimize severek, dışarıya görücü usulü. :)
zamansumisali_ SevimliHayaletCasper bizlerde hâlâ eski usül devam ediyor ve böyle bir post paylaşmak istedim 😂
SevimliHayaletCasper zamansumisali_ yine şanslıymışsınız severek olmuş. Keşke o taraflarda da kalksa böyle şeyler ama biraz zor sanırım belki z kuşağı halleder 😄
forumgurmesi Severek tabiki. Görücü usulü bana çok ilkel geliyor. Sevmediğin bir adamla evlenip aynı yatağa girmek,aynı yastığa baş koymak düşüncesi bile korkunç. Allah tüm kadınlara sevdiği insanla evlenmeyi nasip etsin.
ysm53 zamansumisali_ severek evlendik ama görücü usulü de olsa onu da sevip evlenir insan herhalde sevmeden evlenme kaldı mı bilmiyorum.
akkubra ysm53 evet bende görücü usulü ama tabi ki zamanla alışır seviyorsun yoksa evlenmek aynı eve girmek çok zor olur
uykusuzmom_ zamansumisali_ İş ortamında tanıştık o farklı firmadan toplantıya gelmişti. Şans eseri bulunmamam gerektiği halde toplantıda bulunmak zorunda kalmıştım. Birkaç ay sonra beni buldu ondan birkaç ay sonra da evlendik. Mutlu son. 😃
zamansumisali_ uykusuzmom_ aa ne güzel ya böyle şans eseri dışarıda tanışıp evlenenlere bayılıyorum 😁 Mutluluklar ❤️