BongomyaPrensi mrsfly daha çok hayatım daha yeni yeni toparlanmışken bir daha o döngüye girip girmemek ile alakalı. Manevi olarak kasdettigim buydu aslında tabiki tercih sizin eğer yetebileceğinizi düşünüyorsanız beklemeyin yapın gitsin ama piskolojik olarak hazır değilseniz geri dönüşü yok böyle bir kararın çok iyi düşünün 🌸 🙃
Yaren-1526 mrsfly ben kızım 2 yaş 9 aylıkken 2.yi doğurdum sadece ilk 1 yıl zorluyor 2 çocuk olduğu için, sonra birlikte oynamaya başlıyorlar tek çocuk buyutmekten daha rahat hale geliyor
mrsfly Yaren-1526 ya işte ne bileyim yeni cocuk olunca kızım eksik kalcakmı ona olan ilgim ister istemez bölüncek acaba iyilik yaparken onu ihmal mi edeceğim büsürü soru işareti var kafamda
suheyliii mrsfly valla anlıyorum, benim oğlumda öyleydi 6. Ayına kadar doğru düzgün yemek yaptığımı hatırlamıyorum uyumuyordu uyanıyordu yanından gidince ağlıyordu. Şuan 3 yaşında çok şükür efendileşti biraz
cauuv2 mrsfly bence kararsızsanız yapın ben böyle düşünerek yaptım araları 2 yaş oldu zordu ama büyüdükçe cok güzel oluyo beraber oynuyolar arkadasa dısarda ihtiyacı olmuyo evde hep kahkaha sesleri cok güzel :)
O1Anne mrsfly kardeş düşünebilirsiniz ama şimdi sizin için çok zor olur en azından beş altı yaşına girse daha kolaylık olur sizede
mrsfly O1Anne 🤣 o beş altı yaşına girince ben 41-42 oluyorum sanırım ondan sonra şahsi olarak beni fazlasıyla zorlar
O1Anne mrsfly o zaman gücünüze göre karar verin eğer ikinci çocuk şimdi sizi zorlamayacaksa getirebilirsiniz ☺️