Kızlar kızım 2 yaş 7 aylık, çok zor bir bebekti reflü kolik alerji tüüm proğram mevcuttu. Ben 38 yaşındayım bu günlerde 2. Cocuk mevzusu aklımdan geçiyor çokca. Kızım yanlız kalsın istemiyorum ama hayatıma da daha yeni yeni dönmeye başladım, çalışıyorum da, döngüye tekrar girmek cesaret istiyor 🤣 Bir yanım diyor yarın pişmam olacaksın yapmazsan diğer yanım diyorki çok yıprandın ki yıprandığım yani her açıdan bir çoğumuz gibi. Öyle arada derede kaldım.