aykiz0 9 günlükken bebeğim benimle değildi, yoğun bakımdaydı malesef tecrübe etmedim 🙂 doktorunuza danışın lütfen belki anne sütüne karıştırmanızı önerir bilmiyorum, ama özellikle ilk günler de kaka yapmama durumu sık görülüyor sanırım ağrısı, ağlaması, aşırı ıkınması vs yoksa bekleyin eğer bu durumlar varsa doktorunuza danışın 🙂