Kızlar öyle şaşkınım kii.. Oğlum spagetti istedi bende yeni açtığım paketten pişirdim tereyağı kullandım sadece soslu istemedi. İkimize de koydum işte ben bebekten dolayı hızlı hızlı yedim tabağın sonunda ağzıma minik bi cam geldi. Allahtan oğlum yeni başlamıştı yedirmedim ona..
Nerden geldi bu cam bilmiyorum.. Evde herhangi birşeyde kırılmadı. Kullandığım mutfak gereçleride plastik ve döküm camlık bi durumda yok. Yemek yapmadan önce tenceremi zaten bi sudan geçiririm alışkanlık.. Acaba başka varmıydı yuttum mu ya.. Çok korkuyorum bişe olur mu