89 günlük bebeğim var. Son zamanlarda kakası ve gazı kokuyo gibi. Değişik Bi koku değil normal kakasındaki koku ama biraz fazla kokuyo. Mama meme şeklinde besleniyoruz. Normal Bi durum mu acaba büyüdükçe kokar mı ki. Her hangi bu huzursuzluğu ateşi falan yok. Bazen gaz çıkarınca kokusundan kaka yaptı zannediyorum ama gaz çıkarmış oluyo. İlk bebeğim olduğu için tecrbesizim bilgisi olan yardım edebilirimi.bu arada antibiyotik te kullanıyoduk idrar yolu enfeksiyonu için oda koku yapabilirimi