Merhaba anneler,
23 aylık bir bebeğim var. Şu an net olarak sadece “baba, dede, nene ve al ” diyor. Bunun dışında kendi dilinde bir şeyler söylüyor ama çok anlaşılır kelimeleri yok. Bazen söylediklerini anlamakta zorlanıyorum.
Sizin 22-24 aylık çocuklarınız bu dönemde kaç kelime söylüyordu? İki kelimeli cümle kuruyorlar mıydı? Geç konuşup sonradan açılan çocuklar oldu mu?