Otizm tanısı aldık ve ergo dil yanında jimnastikte iyi gelir diye düşünmüştüm ergo ve jimnastik aynı anda uygun görülmüyormuş çok üzüldüm hala inanamıyorum bu olanlara kabullenmek çok zor komut almıyor öğretmenin dediğini yapmıyor çok başına buyruk takılıyor çünkü önce komut alma gelişicek.. çok canım sıkkın çook