mavigibibakti Bebeğim sekiz buçuk aylık artık anne yanı beşige sığmıyor ya yanımıza yüksek yer yatagı yapıyım ya da kendi odasındaki beşige koyuyum diyorum ama ayırmak konusunda endişeliyim şimdi ayırmak rahatlık mı olur pişmanlık mı siz ne tavsiye edersiniz
nurzeyd06 mavigibibakti 1 yaşında ayırmayı düşünüyorum ama sallanarak uyuyor oda yaptığımda yatakta nasıl uyuyacak bilmiyorum
Teletabianteni mavigibibakti benimki 18 aylik ve asla tam akli erene kadar tek başına yatirmaya cesaret edemem. Yatagimin yanına kanepe koydum üstüne de döşek koyup yatağımla aynı seviyeye getirdim beraber yatiyoruz
myavocado mavigibibakti 14 ay civarı ayırdım ben, şu an 20 aylık. Hemen alıştı ayırır ayırmaz 😅 odası yarak odamıza çok yalın kapılar açık yatıyoruz. Arada diş v.s sebeplerden rahatsızlandığı oluyor o zaman ben onun odasında yatıyorum beraber ama nadir oluyor.
Elvan1703 mavigibibakti ayır pişman olursun o zamnlar emzrdiğim içn ayrmadm eşim vardiyalı çalşıyordiye ben çock odasına yerlşdm 4 yaşnda hala ikimz uyuyoruz ayrmaya çalışıyorum bende
Pamukhanim_ mavigibibakti 7 buçuk aylık ayırdım bizim için büyük rahatlık oldu 19 aylık şuan da çok rahat ettim ben. 1 hafta yanında koltukta uyudum sonra kamera var odasında zaten yürümeye başlayınca uyandığında çıkıp yanımıza geliyor kendisi
gg3848 mavigibibakti arkadaşım 6 aylık ayırdı kızı çok kolay alışmıştı bence küçük ayırmak mantıklı ben 15 aylık ayırmıştım ama hala yanında uyuyorum ben ayrılamadım😂
Asyaveannesi04 mavigibibakti 1 yaşında ayırdım, oda hazırladık, duvar kağıdı, oyuncakları herşeyi anlattım burası senin odan diyen o gün bugün hep kendi yatağında yatıyor
_kediannesi 6 aylıkken ayırdım , hemencecik alıştı 2 aydır kendi odasında uyuyor gece uyanması bile azaldı 🧿🌸
ipekduru7 _kediannesi benim de bebeğim şuan 6 aylık odasını ayırmadan önce sallayarak mı uyutuyordunuz nasıl uyutuyordunuz acaba ben de ayırmayı düşünüyorum da
nnoktaa mavigibibakti 28 aylık. Ayırmadım.. bununla ilgili bir yazı okumuştum. Eskiden anadoluda insanlar hep bir arada yatardı. Şimdi ne oldu da erkenden çocukları yanınızdan ayırır oldunuz diye 😅 açıkcası bana da mantıklı geliyor. Askere gidene kadar yanımda yatacak değil ya. Biraz daha o bal kokusunu poğaça yanaklarını yanımda hissedeyim düşüncesindeyim 🥰
zynpdgs nnoktaa bencede bende o düşünceden yanayım sonra o zamanlar geri gelmiyor 6 aylık ayırmak ne ya
mavideniz96 mavigibibakti 4. Aydan beri anne yanına sığmıyordu 5. Ayda kendi odasına geçirdim yatağında rahat rahat yatıyor yatagin yanları falan kapalı tabişimdi park yatak falan hiç kullanmadım direk kendi odasına geçirdim odalarımız zaten yan yana gık dese duyuyorum
mavideniz96 ipekduru7 sallamıyorum koluma yatırıyorum yüzü bana dönük bir şekilde poposuna piş piş vuruyorum öyle uyuyor
queen14 ipekduru7 ben sallayarak uyutuyodum odasını ayırmadan bi 15-20 gün öncesinden sallamayı bıraktım zorlamadım yanma yatırdım laptoptan film açtım direndi direndi kendi kendine uyudu 2-3 gece aynı şeyi tekrar ettim ve sonra yatağa geçip hadi uyuyalım dediğimde uyumaya başladı
_kediannesi ipekduru7 merhaba öncesinde beşiği sallanan beşikti , odasına alınca yanına uzanıp poposuna pişpiş yapıyorum 🌸
livanurvealpinannesi61 mavigibibakti oğlum doğduğundan beri kendi odasında yatıyor kızım da 2 cı aydan beri kendi odasında yattı