Hanımlar ben düzenli usg çektiriyorum meme de kist vardı onun için bu sefer de sol tarafta bişey gördü ultrasonu yapan kişi bişey var ama anlayamıyorum dedi. Rapora da Hipoekoik lezyon izlenmiştir biyopsi önerilir yazıyor doktora da sonucu gösteremedim 9 aylık bebeğim var sağım yaparak besledim 6 ay sonra da ara ara sağım yapmaya devam ettim elime gelen herhangi bir kitle sertlik falan da yok çok kafam karıştı başına böyle birşey gelen oldu mu ?