Kızlar merhaba oğlum 4 yaşında, 2 yaşındayken wc eğitimi verdim bu zamana kadar hiç kabızlık yaşamadık ger gün kakasını yapardı, son bir aydır kakasını tutuyor ve 5 6 gün yapmıyor sonra ağlayarak yapıyor kabız olduğundan canı acıyor, bu durumu yaşayan ve bir çözüm bulan var mı