zgbsr
doğım yapalı 46 gün oldu kanamam hala sürüyor.. aslında 30-32günlükken bitti denilecek kadar az geliyordu sonra birde kanamam arttı 2haftadırda sürüyor.. doktora çıktım adetin başlamış olabilir dedi ama benim adetim normalde de 1hafta sürerdi bu iki hafta oldu geçmedi😔