brnaz maşallah kızınıza öncelikle . Evet naptıysam tutmuyo . Bizim de kilosu iyi 6 aya girmeden 7 kg ydı boyu da 64 tü doktor iyi dedi doğum kgsi 2.615 boy 47 cm di . O yüzden şuan gelişimi iyi çok şükür ama mamadan vitamini alması lazım diye üzülüyorum. En azından bi kaç ay daha içse günde bi kaç biberon bile kardır diye düşünüyorum