aryaslan Merhabalar 15 gün önce sezeryan doğum yaptım ve dikişlerimde ufak bir yerde kaynama olmadı böyle bir durum yaşayan var mı dikiş yeniden atılır mı çok acıyor mu ? Yaşayanlar yardımcı olursa çok sevinirim.