Ya ben bebeğime aptamil pronutra mama kullanıyorum bundan önce prosyneo kullandık o kabız yaptı pronutra da kabızlık yaşamadım ama gaz yapıp yapmadığını nasıl anlayacağım bebeğim sürekli alttan gaz çıkartıyor mamadan beri ama kabız değil ve bir de kakası aşırı koyu yeşil kına gibi ve çok ağır kokuyor