Sabah karnıyarık otu tohumunu içtim kızlar , kahvaltıdan önce içtim , 20 dk sonra falan sanki çok şey yemişim de midem aşırı dolu hiissi oluştu , o yuzden kahvaltımi zor yaptım halsiz kalmamak için 1 yumurta bir parça peynir zorla yedim , ben bağırsak için almıştım ama kilo vermek isteyene de böyle etki oluyorsa hep çok iyi diye düşünüyorum , bakalım akşam nasıl yiyeceğim yine aynı doluluk olacakmi 🤗