Kızlar Merhaba. Sezaryenden sonra safra kesesi taşlarım olduğunu öğrenmiştik ardından kolestit ve ataklar geçirmeye başladım. Bebeğim 25 günlük diye ameliyatı reddetmiştim ama sürekli hastanelerin acillerinde geçti bir buçuk senem. Pazar gününden beri hastanedeydim atak geçirdim yine safra kesesi iltihaplanması ve karaciğer değerlerim çok yüksek çıktı. İlaç tedavisi başladılar, ameliyat planlandı. Haftaya gün alacağım. Safra kesesi ameliyatı olan var mı ? Süreciniz nasıl geçti bebeğim 1,5 yaşında ? Korkuyorum çok tedirginim ama başka çarem kalmadı ameliyat olacağım korka korka.