Arkadaşlar 7 aylık kızım var 15 -20 günden beri mama sandalyesinde oturuyor yemek yedirirken fakat eskiden iş yaparken beşiğinde ya da bir şekilde duruyordu ama artık durmuyor mama sandalyesine oturtuyorum sesi çıkmıyor işimi yaparken ama uzun süre mama sandalyesinde oturmasında bir sakınca var mı merak ediyorum bilgisi olan var mı ?