rukis299 bu ses benim oğlumda doğdu doğalı vardı 2,5 yaşında hala emerken horlar gibi ses geliyor maalesef geçmedi bizim doktorlara her zaman soruyorum her dönem farklı bir şey diyorlar ya burnu tıkalı ya geniz eti diyorlar ki ameliyat bile oldu geniz etinden hala geçmedi ama sorunu çözemiyorlar birde bana psikolojisi bozuk muamelesi yapıyorlar şu an yazarken bile emzirirken o sesi hala duyuyorum