gzd_nhr Kızlar bebeğiniz için birikim nasıl yapıyorsunuz ? Kızıma altın ve bir miktar para geldi onları nasıl değerlendirebilirim hesap mı açayım bireysel emeklilik mi yaptırayım siz nasıl yaptınız
hunilimomy gzd_nhr dolar hesabi açık 1.5 senedir aylik esimin maaşından otomatik kesiyor 100 dolar ile başlamıştık 150 olarak güncelledik
UrbanMom gzd_nhr ogluma gelen altinlari kendime tuttum yalan yok çünkü ev almak istiyoruz ama nakit paraları dogdu dogali dokunmadım once döviz hesabi yaptim simdi yatirim fonuna çevirdim
metomom Kendimize yaptığımız her şey onun zaten ayrı bir şey yaptırmıyoruz evlenmeden önce altın hesabım vardı onu oğlumun eğitimine vereceğim
canmanayvesuyu gzd_nhr dolar endeksli bes hesabı açtık bebeğim için her ay eşimin maaşından otomatik olarak kesiliyor
rukiye33 Kızıma gelen paralar ile altın aldık, ayrıyeten dolar hesabı actık 2 tane aylık düzenli kesiliyor
ii95 huhuuu otomatik kesilmesini nasıl sağladınız? Sabit bir tl tutar mı kesiliyor sabit bir gram değeri mi?
canmanayvesuyu ii95 yok o şekilde bes hesapları var diye biliyorum allianzdı bizimki arayıp bilgi alabilirsiniz. Maaşından değil kredi kartından otomatik kesiliyor pardon
huhuuu ii95 bankaya gidip hesabı açtırdım her ay maaşımdan kesinti olsun dedim onlar ayarladı öyle. Otomotik her ayın 15 inde kesiliyor. Şuanlık 2 bin kesiliyor ama maaşım yükselince tutarıda arttıracam.
Asyaveannesi04 gzd_nhr Hep altın aldım çok şükür, bayram paralarını da hep altın aldım, doğumda takılarınları da bütünleştirdim
zynpks gzd_nhr her ay gümüş alıyorum uzun vadede hemen bozmayacaksan getirisi iyi 17 aylık kızım liseye kadar ellemem diye düşünüyorum bakalım
tsmutter gzd_nhr bence bes harika fikir. Açıkçası ben de doğum çekimleri 1 yaş çekimleri, binlerce tl’ye dg için elbise almak falan gibi gösteriş için yapılan şeyleri yapmayıp onlara harcayacağım para ile bes’e yatırım yaptım
suheyla92 gzd_nhr bes hesabi acip ona gelen herseyi oraya yatirip altina endeksledik. Dokunmayi dusunmuyoruz, Allah muhtac etmesin