momas bende dikkat ediyorum, fazla bir kilom yok amaa maalesef doğum kontrol hapı ve sezaryen yüzünden göbek aldı başını gitti 🥺 8kg fazlalığım vardı şuan 5kg fazlalığım var. 3kg sadece ödemmiş. Spor ile vermeye çalışıyorum. Yediklerime dikkat etsem bir ayda ideal kiloma dönerim ama boğazıma asla dur diyemiyorum 🥺