Hanımlar valla imdat diye bağırıcam 10 gün oldu gece beslenmesini bıraktık ama şu 3 4 gündür saat başı kalkıyoruz açlıktan değil biliyorum çünkü kalktığı zamanlar alkış bay bay yapıyor yeni öğrendiği icin. Ama yine de size sormak istiyorum saat kac gibi karnını doyurup yatırıyorsunuz ben mi erken doyurup yatırıyorum ona mı kalkıyor anlamadım akşam 8 de 220 cc mama içer 8 buçukta uyur sabahta 8 de kahvaltı yapar ve gece beslenmesini bırakınca kahvakti etmeye başladı