Merhaba, oğlum 9.5 aylık ve yumurtadan nefret ediyor. Daha önce 2 kez ufak miktarda yumurta beyazı yedikten 6 saat sonra fışkırır tarzda kusmuştu. Doktorumız alerji olmayabilir, tekrar deneyelim dediği için bu sabah pankek yapıp yedirdim, yarım saat içinde yine kustu :(
Alerji şüphesi durumlarında nasıl aksiyon aldınız? Alerji testi ve 1 gün hastanede refakati vs gibi bir zahmetli bir süreçten bahsetmişti doktorumuz. Sizlerin tecrübeleri neler?