Sonsuz18 Elbiseler 800 900 iki kızım var biraz maddi olarak sıkışığız ev aldık bunun fiyatı da 1 ay önce mağazada 1000 tl idi şaşırtıcı bir şekilde 500 e düşmüş alsam güzel mi modeli bayramda da giyerler
PeekaBoo_ Sonsuz18 ay çok cici bir elbise fiyatı da çok güzel düşmüş , güle güle güzel günlerde giysinler🌸🫶🏻
Sonsuz18 PeekaBoo_ evet ben de şaşırdım iki günlük bir indirim yapmışlar öyle yazıyordu ben mağazada gördüm çok beğenmiştim 1000 TL bana fazla geldi biraz bekliyim dedim hani bayrama doğum gününe daha çok vardı şansıma düştü
mommyshark1567 Sonsuz18 Ayy erkek anası olarak çok kıskanıyorum 😝 Aşırı tatlı bence. Çiçekli ve ya unicornlu bir konsept olabilir mesela 😍
Sonsuz18 mommyshark1567 😆😇 ya teşekkürler Allah size de nasip etsin inşallah bu yorumu çok alıyorum erkek annelerinden😀
mommyshark1567 Sonsuz18 ay bilmiyorum bir tane daha cesaret eder miyim ama gördüğüm güzel elbiseleri arkadaşlarımın kızlarına alıyorum hevesimi gidermek için 🙈