nurcan4242o aysegok teşekkür ederim iştahı yok 8 aylık ek gıda yemiyor sadece emiyor bu yüzden mi acaba demiştim 🥹
nurcan4242o simseklivekalpli teşekkür ederim iştahı yok 8 aylık ek gıda yemiyor sadece emiyor bu yüzden mi acaba demiştim 🥹
nurcan4242o yasemin0000 teşekkür ederim iştahı yok 8 aylık ek gıda yemiyor sadece emiyor bu yüzden mi acaba demiştim 🥹
aysegok nurcan4242o benim oğlumda 8 aylık ondada emdikten sonra böyle görüntü oluşuyor. İçim rahat etsin diyorsanız gazlı bezle temizleyip görebilirsiniz