Merhaba kızım 4 yaşında bir hafta önce geniz eti ameliyatı oldu. İlk 2 gün iyiydi sonra ateşi çıktı bir gün sürdü geçti. Peşine burnu akmaya başladı 2 gündür de balgamlı şekilde öksürüyor. Yarın doktor kontrolümüz var ama çok endişelendim. Ameliyat ile ilgili bir durum mu yoksa ameliyat sonrası hasta mı oldu anlayamadık. Hiç ameliyat olmamış gibi eskisi gibi burnu akıyor yeşil yeşil. Bilgisi ve tecrübesi olanlar var mı aramızda?