busraemree Kızlar bebeğim 3,5 aylık yarım kundak yapıyorum kollar bağlı ayaklar serbest, ne zaman bırakmalıyım sizler ne zaman bıraktınız? Kundaksız gece uykumuz olmuyor 🤦🏼♀️
Gokturkmom busraemree Dönmeye başlayınca kundağı bırakmıştım gerçi çok kundak yapmadım ben sadece uyumakta zorlandığı zamanlar 🥹
mevos25 busraemree kendisi sıkılıp elini kolunu çıkartmaya çalışıyorsa bırakın bence bizim kız durmuyodu iki aylıkken bıraktık çabuk alıştı
marinmom Benimki de 3 ay 21 günlük hala daha kundak yapmak isterim ama malum adana sıcakları geliyor ben de aynı şekilde sadece kollarını sariyorum
ysnyshn marinmom benimki de 3 buçuk aylık yarım kundaksıZ asla uykuda kalamıyor elleri hiç durmuyor. Bende adanadayım kara kara nasıl bırakacak diye düşünüyorum 🤨😁
angelmommy_ 5 aylıkken ellerini cıkarmaya basladı yapmadım ama kundagı bıraktık gece deliksiz uyuması bitti 😭
busraemree mevos25 evet yapıyor ama sonra da uyandırıyor kendini tekrar uykuya daldırmaya çalışıyorum
dogaysenur busraemree valla ben geç olmasın diye 3 aylıkken bıraktım kolları havaya kaldırıp irkilme refleksi oluyor bebeklerde o azaldığı an bırakmakta fayda var geç kalınırsa uyutmasi daha zorlaşır şimdi battaniyeyi eliyle yogura yogura uykuya dalıyor battaniye tutmadan uyuyamiyor illa tutacak 🤣
miniminisevgilimm busraemree ne kadar erken bırakırsanız o kadar kolay alışır.. ben hiç kundak yapmadım bu yüzden tam bir yorum yapamayacağım ama henüz küçükken elini kolunu oynatarak uyumaya alışırsa uyanmaz.. büyüdükçe daha zor olur
mevos25 busraemree bence bırakın o zaman birkaç gün illa ki zor olur ama alışır irkilme refleksi de büyük oranda azalıyor zaten o dönemde
deryadeniz3 busraemree ilk doğduğunda annem yanımda kalırken o yapıyordu. 1 aylıkken bıraktım ben. Uyurken ellerini hareket ettirse de uyanmıyor artık
mcce busraemree ikizlerim ufak ufak dönmeye başladıklarında tedirgin oldum ama kundaksız asla uyumadılar. 4 buçuk aylıkken tamamen dönmeye başladılar ve artık bırakmamız gerekiyordu.Yani bebek dönmeye başladığında direk kesmek lazım.Tek seferde olmuyor ben önce tek kolunu dışarı çıkardım 2-3 gün.Sonra diğer kolunu da çıkarıp sadece vücudunu sardım 2-3 gün sonra baya gevşek tutup sardım sonra hop gitti ☺️
ysnyshn mcce tek kol denedim ben yine başaramadım ama tekrardan denicem bizimki daha dönmeye başlamadı neyseki 😇
mcce ysnyshn benimkilerde hemen adapte olamadılar ama tekrar tekrar denedim.Gün içinde tüm uykularında yaptırmadım.Benim bebeklerim gündüz ilk uykularına çok rahat geçtikleri için ilk orda denedim.Sonrada yine ara ara aradılar kundağı uyuturken ellerim hep ellerinde olarak denedim başarılı oldu.Kısa sürede olur sizde de inşallah