Anneler merhaba oğluma slepy bez kullanıyorum 6 numara 20 aylık bu aya kadar çok memnundum fakat 1 haftadır çok sızdırma yapıyor bazı geceler yanıma yatarak emiyor acaba yen olduğu için mi sızdırıyor diyeceğim ama gece heo sızdırma yapıyor Molfix 5 ve ,6 numars kullanan yorumları araştırdım ona da hep sızdırma yapıyor demişler sızdırma yapmayan marka ne önerebilirsiniz