Kızlar bebeğimin dün 40ı çıktı. Gündüz 2-3 saat uyur sürekli emziririm 1,5-2 saatte bir. Ama gece 5-6 saat aralıksız uyuyor. Uyandıramıyorum, bu durumda besleyemiyorum da. Kan şekeri vs muhabbetinden dolayı çok endişeleniyorum bir de kilo alımı azalacak diye korkuyorum. Yaşayan var mı? Uyandırıyor musunuz gece?