Herşeyi denedim 4 yaşına geldi ama 2 yaşından bile küçük duruyo evet zorlu yollardan geçti kemoterapi işin akıllı ilaç vs drken ama anlamadığım şey aburcuburlari yiyebiliyoken neden yemek yemiyor sadece raporlu mamasını istiyo acta bıraktım vermedimde oldu ama hiç çare olmadi 😰 biraz yesin boyu uzasın kilo alsın 😰 yadirgicaniz beni ama tikabasa değil ama bı tabağı bitirdigini görmek istiyorum 😭😭😭😭