Merhabalar bebeğim tam 9 aylık ama sürekli parmak ucunda duruyor hatta parmaklarını kıvırıyor parmaklarına basarak tutuyor ayaklarını ayakta. Yere tam basmıyor. Ne yapmalıyım dğzelir mi acaba. Ayakta desteksiz duramıyor bu yüzden. Destekli de parmaklarına bastığı için hemen oturuyor