Tesmert merhabalar aynı durum bende de vardı, emzirdiğim için enerji açığından olduğunu düşünüyordum, gece yeme isteği tatlı isteği özellikle de dediğiniz gibi çikolata tarzı şeyleri yeme isteği çok fazlaydı bastıramıyordum. Dahiliyeye gittim İnsülin direnci olduğunu öğrendim 🙄 siz de öncelikle bi dahiliyeye gidin aç karnınıza bir kan verin 3 aylık değerinize (HbA1c) hemoglabin A1c değerinize mutlaka baktırın. Durumunuzu da anlatınca zaten sonuçlara göre doktor sizi yönlendirecektir 🌸