aysnrkh emin olamadım ama fikir yürütmek gerekirse rota bi kere olup da bir daha olmayacak bir şey değil ki düşünüldüğü zaman bir de bunun okul çağı olacak. Benim bebeğim rota geçirirken doktorumuz rota aşısı yaptı hatta sağolsun bu konu için özellikle üniversite zamanından büyük dekanları arayıp sormuş baya uğraşmıştı. İçinize sinmezse zamanı geçmeden başka bir doktordan da görüş alın.