avkatanne 15 aylık olacağız ama asla etkinlik yapmıyor. etkinlikten kastım kitaplara bakalım eğitici şeyler yapalım istiyorum. ya eliyle itiyor ya da kitabı yemeye çalışıyor :( sadece koşturup oradan oraya gidiyor.
accountant avkatanne kıyaslamak yanlış akran değiller ama benimkide yapmıyor 8 aylık instagramda falan görüyorum borcama su koyup içine oyuncak koyuyorlar bu aylarda çocuklar ne güzel oynuyor benimki alıp borcamı deviriyor şişeye bant takıp oyuncak yapıştırıyorlar onu da yaptım ben kalkana kadar benimki hepsini söküp atıyor piyanolu oyun halısı vardı bir kere altına yatıp oyuncaklarla oynamadı hep matın üstüne çıktı tekmeledi her çocuk bir değil işte.
SooMin avkatanne 15 aylık bebek için gayet normal davranışı instamomları izleyip etkilenmiş olabilir misiniz?
hunilimomy avkatanne her cocuk icin bu süreç farkli arkadasimin kizi 1 yaşından itibaren kitaplara aşırı merakliydi asla yırtma isirma huyu yoktu ben ogluma 2 yasinda zorla sevdirebildim ondan önce yırtıp ısırıyorum 🤣 sizi çok iyi anlıyorum o yüzden sevsin o şekilde vakit geçirelim istiyorsunuz biraz daha zaman tanıyın siz okuyun kendiniz gösterin zaten dikkat suresi o donem icin cok cok az aslında uzun uzadıya bakmazlar
avkatanne Hilalll9595 bilmiyorum ki internette görüyorum arkadaşların çocukları oturup inceliyor bakıyor. ben kendimi yetersiz hissettim ben mi yapamıyorum acaba diye
Hilalll9595 avkatanne ay hyr allah aşkına böyle düşünmeyin emin olun bunu dert ederek siz ztn iyi bir annesiniz demektir 🌸
duyguerl Öyle zorlamana gerek yok, o neyle ilgileniyorsa ilgilensin eğer zararsız bişeyse devam etsin, herkes oturacak diye bir kural yok benim oğlumda. 15 aylık 10 dk anca oturup etkinlik yapar genel olarak hep hareketli
avkatanne duyguerl gerçekten gündüz götü yer görmüyor hiç uyuduğu zaman hariç. vurdusu kırdısı yok meraklı sadece hep hareket halinde
avkatanne accountant 8 aylıkken de aynı öyleydik büyüdükçe laftan sözden anlar diye bekledim de anlamıyormuş :(
avkatanne SooMin muhtemelen. yakın arkadaşımın çocuğuna imrendim maşallah kaliteli vakit geçiriyorlar biz de öyle olalım istedim 😣
SooMin avkatanne Sabredin inanın ileriki süreçte yaşarsınız bu şekilde diretmek geri tepebilir, çocuklar hissediyor
linosko1 avkatanne her çocuk etkinlik sevecek diye bir şey yok. Sevdiği şeyleri zamanla bulursunuz daha 15 aylık. Kızım boyama sever mesela cirt cirtli seriler varya onlara hiç bakmazdı şu an 29 aylık birkaç aydır yapıyoruz. Dönem dönem farklı şeylere ilgi duyabilirler çok normal. Etkinlik bebelerine inanmayın ya gün boyu etkinlik yaptıklarını düşünmeyin ayrıca odaklanma süreleri çok kısa çok şey beklemeyelim bu bebelerden🤗
Mryasmin Bu hareketleri çok normal . O yüzden bazı kitapları yırtilmayan kitap yıkanan kitap ekstra kalın yapraklı kitap olarak üretiyorlar çünkü bebekler kitabı yerden yere vurabilir ağızlarına alabilir üstlerine bir şeyler döküp ne olduğunu görmek isteyebilir . Ben etkinlik yapacağım zaman önce mesela kendim oturuyorum alıyorum elime sesli olarak okuyorum sonra gülüyorum oda merak edip oturyo kendi kendine gülüyor sonra elimdeki kitabı alıp her sayfada beni taklit ediyor . Sonra sıkılıp başka bir şeye geçiyor 😃 Doktor önerisi ile biz çok oyuncak almadık oğluma kitabı daha fazla . Birde Montessori oyuncakları varya onları çok seviyor .
Pamukhanim_ avkatanne çok normal canım benim kızımda genel olarak kendi takılıyor şu instamomlarin bebeklerinin neredeyse 1 yaşından beri yaptığı balık tutmayı oyununu benim kızım 19. Ayında keşfetti ve bizde ne zamandır var. Daha yeni yeni hadi otur bakalım deyince oturup bakıyo
nnoktaa avkatanne daha sonra düzeliyorlar. Oğlumdan biliyorum. O kadar kitap aldım ne olacak bunlar yüzüne bile bakmıyor diyordum. Şimdi 28 aylık gayet güzel oynuyor ilgileniyor dikkatini çekiyor.
avkatanne nnoktaa sevindim yalnız olmadığıma. ben de bir yerde hata yapıyorum yeterince üstüne düşmüyor muyum diye düşünüyordum teşekkür ederim 🤩
nnoktaa avkatanne ben çok kitap okurum oğlumun da kitaplarla büyümesini isterdim ilk 6 ay kitap okudum falan. Anaaa bi baktım çocuk kitapları yeme eğiliminde. Ama şimdi kendi getiriyor oku diye 😂