tatliana Benımde demek istediğim. Hep şanssız yönlere bakmıyalım.
İllaki herkesin farklı şansları vardır.
Bende yazsam şanssız olduğum şeyler oldu bu haytta. Ama hep dedimki bekarken bu hayatta en büyük şansım annem. Mesela şanş denen şey aslında şöyle değilmi. Birine bakıyorsun çok zengin, kocası iyi vs diyorsunki ben ne şanssızım. Sonra bir duyuyuyorsun başka komşunun kocası onu brakıp başkasıyla kaçmış. Kadın çocuklarla evde kuruş yok. Aaaa ne şanslıyım diyorsun.
Yani özetle çok şanslı insanlar var evet ama bizde kendi şanlarımızı görelim ve mutlu olalım😄😍