Selam kızlar ikinci çocuğu istiyoruz adetlerim düzenlidir ilk kez 4 gün geciktim ama testler negatif çıkıyor normal test aldım erken almadım bu arada birde adet dögüm takvimlere göre hep 23 gün yani 23 günde bir adet oluyorum normal mi sizlerin döngüleri kaç gündü acaba