ezgiarzkk bence Bepanthol kullanmayın içinde çok kimyasal madde varmış yarardan çok zararı var bebeklere. Ben soğutmadan daha arkadaşımın tavsiyesi üzerine weleda markasının pişik kremini almıştım tamamen organik doğduğundan beri kullandım hiç pişik olmadı krem bitince birde ecowell organik pişik kremini deneyim dedim onu hiç beğenmedim bir ara pişik oldu bebeğim aşırı değildi ama oldu yinede,hemen yine sipariş ettim çabucak geçirdi olan pişiğide ben aşırı memnunum weledadan pahalı bir krem ama bir tüp aylarca yetiyor zaten bir deneyin isterseniz👍 birde hava almasını sağlayın bezini açınca hemen diğerini bağlamayın hava alsın bölge doktorumuz bize öyle demişti