meva1_ çookkkk erken dahaaa zamanla toparlarsınız,ama uyku çok önemliii imkanınız bebişinize bakanınız varsaaa fırsat buldukça uyuyun beyniniz dinlenicelk ee bide stresten üzmtüden uzak kalıcaksınızzz,ben çok ağlamıştım Annesizliği iliklerime kadar hissediyordum bi süre çok yükseltiii günden güne toparladm😰😰