Niloyaametee işte bu yüzden kızıma sana vurana vur yada yapma istemiyorum diye bağırmasını öğrettim 2,5 yaşında . Birisi vurmaya kalksa parkta diyorum çocuğa kızım sana vurursa onu uyarmam sen bilirsin direk ailesi geliyor uzaklaşıyorlar yada yapma diye uyarı başlıyor 😂😂 ee ben vurursa uyarmam diyene kadar kimse çocuğuna müdahale etmiyordu 😂 . Kimse vuramaz benim güzel çocuğuma ne münasebet . Direk aile görüşün öğretmen aracılığı ile kabul edilemez