nur05n ben onermem.siz bilirsiniz.yorumlarin cok olmasi ve hep olumlu olmasi da beni dusundurur hep.bi kez bi sac sekillendirici aldim onbinlerce yorumu vardi hep olumlu.mahvetti sacimi 1 kerede kirdi tamamen yoldu.ve sonra olumsuz durumu degerlendirmeye yazdim.ve yayinlanmadi yorumum.umarim anlatabilmisimdir.