Kızlar selam bebeğim 9 ay 25 günlük oldu sadece anne sütüyle beslendi ama ek gıda yerine sürekli emmek istiyor bu benim için aşırı yorucu oluyor ek gıda yemediği için üzülüyorum aynı durumu yaşayan bu konuda önerisi olan varsa paylaşırsa mutlu olurum :(