mgkurt ek gıdaya geçişte pütürlü işini maalesef çözemedik 21 aylık oldu hala daha pütürsüz yemek istiyor geriliyor öğürme vs geliyor ergoterapi malum pahalı o olmadan da çözebilen arkadaşlar var mı yardımcı olur musunuz