kagom27 benim kızım 7 aylıktan beri öyle. şu an 32 aylık. bir dönem öyle bir hal almıştı ki evde ayakta duruyordum sürekli kollarımı çimdikliyor diye. malum evler sıcak kısa kollu giyiyoruz hep. hala devam ediyor sadece laftan anlaması arttığı için bir nebze davranışı söndürebildik. eller çimdiklemek için değildir canımızı acıtıyorsun yavaşça sev okşa gibi gibi 2 sene boyunca konuştuk. frenlemeye çalışıyor kendini hırslı hırslı dişlerini sıkıyor çimdikler gibi yapıyor ama can acıtmıyor çoğu zaman. ama yan yana her geldiğimizde sürekli elleri kollarımızda yani bu bile rahatsız ediyor bizi artık. ama geçmiyor ben size gerçeği söylemiş olayım. muhtemelen akılları erdikçe geçecek. mıncıklasın diye oyun hamuru, peluş oyuncak, yastıklarla vücudunu sandviç yapma aman işte neler neler denedik çözümü yok. çocuk büyütürken her şeyde olduğu gibi bunda da sabır ve zaman gerekiyor sanırım.