aslanveannessi Kızlar havalar ısındı ev çok sıcak gece 24 derece oluyor. 1 tog uyku tulumu giydiriyorum ama sıcak olur gibi geliyor sizce Ne giydirilir siz ne giydiriyorsunuz fikir verir misini
organikirmik aslanveannessi sabahları zıbınla akşamları 1 togla duruyor çocuk. Evin yalıtım seviyesi ektedir
accountant aslanveannessi oda şuan 22 derece üstünü bile örtmüyorum alt üst takımla yatıyor kışında hiç uyku tulumu giydirmedim yelek giydirince bile terliyor zaten bence gereksiz
cokbilmismom aslanveannessi 0.5 tog alın ya da sadece askılı zıbın üstüne 1 tog giydirin. Bizim ev 24 derece gösteriyor ama ben incecik pijama üstüne 1 tog giydiriyorum hiç terlemiyor
sinemalyaa12 Sıcaklığa göre 0.5 tog daha iyi olur. İçine de zıbın tamam. Doktorumuz öyle söylemişti. 🤗