Şuan hamileyim 2.5 yaşında bi çocuğum daha var desteksiz uyumuyor poposuna pışpışlıyorum öyle dalıyor yada yanına yatıyorum eşim evdeyken o uyutuyor ama işi gereği haftanın 2-3 günü evde olmuyor bebekle büyük çocuğu nasıl uyutuyorsunuz aklımı kurcalıyor yani bebek ha diyince uyumuyor sonuçta yani ilk zamanlar okey ama sonrasında nasıl olacak yani oğlumun uyuma süresi ortalama 20 dk falan sürüyor o ağlar o uyumaz vs siz nasıl yapıyorsunuz