Bebeğim 1 yaşına girmek üzere, tek uyku desteği emzik şu an. Sadece uyurken alıyor emziği ama dişler çıktıkça çıkıyor malum, bir zarar gelsin istemiyorum. Bıraktırmak istiyorum emziği çok sevsem de 😅 ama bir yandan da aklım çıkıyor uykular bozulur diye. Nasıl bıraktırdınız ne zaman bıraktırdınız acaba?