Htchc Ya kızlar ısıtıcı makinayı yeni aldım kalıp agdayida ilk defa kullanıyorum beze gerek kalmıyor. İnce sürülen yerler kalıyor temizleyemiyorum kalıntıları. Kullananlar bilgi rica edeceğim